پنل های دیواری شیک برای حال و پذیرائی شما

پنل های دیواری

اتاق نشیمن یا همان سالن پذیرائی در واقع مکانی تاثیرگذار از منزل است که در وهله اول دیده می شود و نشان دهنده سلیقه میزبان و اهمیت وی به زیبایی ها و ریزه کاری هاست. دیوارها نقش بسیار زیادی در دکوراسیون اتاق پذیرائی شما دارند، بنابراین می توانید با انتخاب صحیح پنل های دیواری های سبک جدید مناسب با فضای خود، زیبایی دکوراسیون خود را چندین برابر کنید. این پنل های دیواری می تواند برای یک دیوار تک مانند دیوار پشت تلویزیون و یا به صورت کامل در نشیمن و پذیرائی شما قرار گیرد.

در اتاق نشیمن تلویزیون و دکوراسیون دیوار پشت آن از جایگاه ویژه ای برخوردار است این وسیله به قدری در دید قرار دارد که بقیه لوازم را تحت الشعاع قرار می دهد. پس اگر دنبال ایجاد یک مرکز کانونی زیبا در اتاق نشیمن می باشید می توان با قرار دادن وسایل تصویری در مرکز دید تکلیف اتاق را معلوم کرد و دیوار پشت آن را با دیوارپوش های زیبای سبک مدرن یا کلاسیک جدید تزئین کرد.

اگر بدنبال تغییری در محیط نشیمن و پذیرایی دکوراسیون داخلی منزلتان هستید، یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید تغییر رنگ و طرح دیوار است، برای این تغییر انواع دیوارپوش و پنل های دیواری پذیرایی پیش روی شما قرار دارد ، به عنوان مثال می توانید از رنگ ، کاغذ دیواری ، پنل دیواری و یا دیوارپوش انتخاب نمایید، اما انتخاب هر کدام یکسری مزایا و معایبی با خود به همراه دارد که باید بصورت کامل تمامی آنها را مورد بررسی قرار داد تا بتوانید انتخابی ایده آل داشته باشید. ادامه ی مطلب را از دست ندهید.

بهترین پوشش دیوار پذیرایی

پاسخ به این سوال بصورت کلی کمی سخت می باشد اما می توانیم با مطرح کردن چند فاکتور و بررسی آن پاسخ به این سوال را بدهیم. فاکتورهایی که باید قبل از انتخاب بدان توجه کنید شامل : میزان رطوبت منطقه و محیط ، داشتن دیواری نمدار ، متراژ محیط ، منابع نوری اعم از طبیعی و مصنوعی و در انتها نیاز داشتن به عایق انرژی و صدا می باشد.

پس از بررسی کردن این موارد اگر محیط شما رطوبت بالایی دارد (به اصطلاح در شهرهای مرطوب سکونت دارید) و یا اینکه دیوار شما همیشه کمی نمدار است و یا در برابر نم و رطوبت هر چند وقت یکبار دچار خرابی می شود ، و همچنین نیاز شدیدی به داشتن یک عایق قوی جهت صدا و انرژی دارید اولین و قطعی ترین پاسخ ما به شما این خواهد بود که رنگ و کاغذ دیواری و پوستر را باید از لیست خود خط بزنید . چراکه این متریال ها در برابر موارد یاد شده آسیب پذیر بوده و یا نمی تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. پس دیوارپوش ها میتوانند یک گزینه ی عالی برای این موارد محسوب شوند.

پنل های دیواری

بهترین دیوارپوش پذیرایی

پاسخ به این سوال نیز همانند سوال قبل دارای گستردگی زیادی است که نمیتوان بصورت کلی بدان پاسخ داد. بدین منظور ما با چند طبقه بندی ساده می توانیم شما را در انتخابی درست راهنمایی کنیم. معمولا مهمترین فاکتور برای انتخاب دیوارپوش هزینه ی آن می باشد. ارزان ترین نوع دیوارپوش ، دیوارکوب ساده ی پی وی سی است که با عنوان پانل pvc نیز یاد می شود و گرانترین آن دیوارپوش چرمی سه بعدی است که معمولا برای یک دیوار کوچک و محیطی که می خواهید نقطه ی کانونی محیط شما باشد انتخاب و اجرا می شود.

دومین فاکتور زیبایی و تنوع طرح و رنگ است که این موضوع از شخصی به شخصی دیگر کاملا متفاوت بوده و به قول معروف نمیتوان یک نسخه را برای همه ی سلیقه ها پیچید . اما اگر می خواهید یک محیط ساده و به دور از زرق و برق داشته باشید دیوارپوش پی وی سی ساده از بهترین گزینه به شمار میرود. البته این پوشش دیواری تنوع بالایی از طرح و رنگ دارد و می تواند پاسخگوی هرگونه نیازی باشد. دیوارپوش سنگ مصنوعی و یا سه بعدی نیز از جمله دیوارپوش هایی است که بدلیل قیمت کمی برای انتخاب آن دچار تردید شوید . اما توجه کردن به این نکته ضروری است که اگر خواهان داشتن چهره ای لوکس و متفاوت هستید این متریال ها می توانند شما را به خواسته تان برسانند.

5/5 - (1 امتیاز)
آژانس دیجیتال مارکتینگ آرکاوب
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.