پنل دیواری بین کابینت | پنل بین کابینتی

اگر بخواهیم در مورد دکوراسیون داخلی آشپزخانه صحبت نماییم ، باید رکن های اصلی آن را شناسایی (کابینت، دیوارپوش بین کابینت ، مبلمان ) و در مورد انتخاب طرح و رنگ آن نیز تصمیم بگیریم. پنل کابینت ها از اصلی ترین رکن دکوراسیون داخلی آشپزخانه محسوب می شود؛ اما این نکته را فراموش نکنید که اگر حتی از گرانترین و زیباترین کابینت برای آشپزخانه ی خود استفاده کنید اما در انتخاب پنل بین کابینت وسواس زیادی به خرج ندهید ممکن است که به نتیجه ی دلخواه خود نرسید. عکس این مورد را درنظر بگیرید، بدین صورت که هزینه ی زیادی برای کابینت های خود انجام نداده اید ، اما با انتخاب مناسب دیوارپوش بین کابینت ،زیبایی آشپزخانه ی شما بیش از حد انتظار گشته است. با توجه به کابینت و دکوراسیون آشپزخانه تان می توانید طرح های ساده ، دیوارپوش فومی و یا دیوارپوش سه بعدی را انتخاب نمایید که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. به همین جهت تیم هایکا پنل مقاله ای با عنوان پنل دیواری بین کابینت تدارک دید تا شما عزیزان مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

پنل دیواری بین کابینت

آشپزخانه معمولا با عنوان قلب خانه یاد می شود ، پس توجه به زیبایی این قسمت اهمیت بسیار بالایی دارد. یکی از قسمت هایی که میتواند در زیبایی آشپزخانه تاثیر به سزایی بگذارد پنل بین کابینتی آن می باشد. براي پوشش بين كابينت تنوع بسیار بالایی وجود دارد كه عبارتند از : دیوارپوش بین کابینتی پی وی سی که شامل پانل های PVC و یا سنگ مصنوعی ( ماربل شیت) می باشد. که این نوع دیوارپوش ها نیز در طرح و رنگ های متنوعی همچون دیوارپوش طرح چوب ، دیوارپوش طرح سنگ ، تک رنگ قابل دسترس است. در ادامه به توضیحات کاملی در مورد برخی از پوشش بین کابینتی ذکر شده خواهیم پرداخت و شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه ی مورد نظرتان بهترین انتخاب را برای پوشش بین کابینت خود داشته باشید.

پنل دیواری بین کابینت | پنل بین کابینتی
پنل برای آشپزخانه(پنل بین کابینتی)
پنل دیواری بین کابینت | پنل بین کابینتی
دیوارپوش بین کابینت

مزایا و ویژگی دیوارپوش بین کابینت

تمامی محصولات بین کابینتی دارای یکسری ویژگی های مشترک می باشند که سبب می شود تا گزینه ی مناسبی برای پوشش بین کابینت محسوب شود همچون : تحمل درجه حرارت بالا و خود اتفاء بودن ، قابل شستشو و مقاوم در برابر رطوبت و مواد شوینده ، آنتی باکتریال و بهداشتی ، نصب بسیار سریع و آسان و در انتها هزینه ی بسیار پایین آن به نسبت دیگر بین کابینتی های موجود در بازار دکوراسیون داخلی است.

اما هر کدام از این پنل آشپزخانه بین کابینت بصورت جداگانه ویژگی های مختص به خود را دارند ، که در قسمت مربوط به هرکدام از بین کابینتی ها به صورت جامع توضیح داده شده است.

بین کابینتی آجری

ديوارپوش آجری يكي از گزينه هاي متفاوت براي پوشش بين كابينت مي باشد كه در رنگ هاي متنوع مي تواند زينت بخش متفاوتي براي آشپزخانه شما باشد. دیوارپوش بین کابینتی آجری میتواند هم به صورت خام بر روی دیوار اجرا شود و هم میتوان روکشی از یو وی در انتهای کار بر روی آجرها اجرا کرد تا براق شوند. اگر با روکشی دیوارپوش آجری را پوشش دهید تمیز کردن و شستن آن بسیار راحت تر خواهد شد. همچنین نوع دیگر بین کابینتی آجری ، نوع کامپوزیتی آن می باشد که در انتهای نصب ورق های کامپوزیتی طرح آجر باید رنگ مورد نظرتان را بر روی آن اجرا نمایید.

پنل دیواری بین کابینت | پنل بین کابینتی
پانل دیواری طرح آجر (پنل بین کابینتی)
پنل دیواری بین کابینت | پنل بین کابینتی
دیوارپوش بین کابینتی

بین کابینتی پی وی سی

ساده ترين و اقتصادي ترين پوشش بين كابينت ديوارپوش پي وي سي مي باشد که به صورت تایل های با عرض 20 سانتی متر اجرا می شود . پانل های پی وی سی نیز انواع گوناگونی را از نظر طرح و رنگ و همچنین نوع قالب تولیدی دارند که میتواند پاسخگوی هر سلیقه ای باشد.

 بین کابینتی سه بعدی

پانل سه بعدی آشپزخانه از جمله پنل دیواری بین کابینت محبوب برای آشپزخانه می باشد. چراکه تایل های بین کابینتی برجسته و سه بعدی ، طرح و مدلی متفاوت از بین کابینتی رایج در دکوراسیون داخلی محسوب می شود ؛ و همین علت باعث می شود تا افرادی که بدنبال کاری خاص و یونیک باشند به سمت این دیوارپوش ها جذب شوند. در ادامه با شرایط اجرا و همچنین ویژگی های این متریال دکوراتیو بیشتر آشنا خواهید شد.

پنل دیواری بین کابینت | پنل بین کابینتی
پنل بین کابینتی

ویژگی های بین کابینتی سه بعدی برجسته

از بین انواع تایل های سه بعدی ، نوع سیمانی و یا به قولی سلولوزی بهترین جنس برای بین کابینت آشپزخانه می باشد. چرا که در برابر حرارت بالا تغییر شکل نمی دهد و نسوز می باشد و از طرفی دیگر قابلیت شستشو را دارا بوده و برای سهولت بیشتر جهت تمیز کردن می توانید از یک لایه نانو بعد از اجرا بهره گیرید.

پنل دیواری بین کابینت | پنل بین کابینتی
پنل دیواری بین کابینت | پنل بین کابینتی آشپزخانه

نوع اجرا و نصب تایل سه بعدی سلولوزی

تایل های سه بعدی سلولوزی معمولا در ابعاد 50 در 50 تولید می شوند که برای اجرا نیازی به حذف متریال های قدیمی آشپزخانه و بین کابینت خود نخواهید داشت. چرا که پنل های سیمانی به صورت مستقیم بر روی هر سطحی توسط چسب های مخصوص قابلیت اجرا دارد.

پنل دیواری بین کابینت | پنل بین کابینتی
پنل دیواری بین کابینت | پنل بین کابینتی آشپزخانه

در نهایت پس از نصب پنل سه بعدی بین کابینتی ، درز های میان تایل ها را توسط خمیر پودر بندکشی پر نموده و سپس رنگ دلخواه را بر روی آن اجرا می نمایند. جهت پوشش کنج ها از انواع متریال های موجود در بازار همچون نبشی و کنجی مخصوص بین کابینتی می توانید استفاده نمایید .

پنل دیواری بین کابینت دیجی کالا

هایکا پنل جهت راحتی مشتریان محصولات خود را در دیجی کالا و همچنین سایت هایکاپنل ارائه می دهد. شما می توانید برای خرید دیوارپوش سه بعدی مقایسه محصولات و مقایسه قیمت ها به راحتی از دیجی کالا خرید نمایید. چراکه هایکا پنل به دلیل حذف واسطه ها محصولات خود را با نازلترین قیمت به دست مشتریانش می رساند. برای مشاهده محصولات در دیجی کالا می تواید از لینک زیر استفاده نمایید. همچنین می توانید به راحتی از مشاوران ما برای انتخاب بهتر کمک بگیرید.

پنل دیواری بین کابینت | پنل بین کابینتی
پنل دیواری بین کابینت | دیوارپوش بین کابینتی

مشاوره رایگان ثبت سفارش از سایتخرید از دیجی کالا

5/5 - (6 امتیاز)
آژانس دیجیتال مارکتینگ آرکاوب
دیدگاه کاربران
4 دیدگاه
  • ساناز 13 شهریور 1400 / 11:57

    سلام . دیوارپوش هایی که برای آشپزخونه استفاده میشن جنسشون از بقیه متفاوت هستن؟ بخاطر آسیب پذیری دیوارپوش تو آشپزخونه اصلا درسته که در آشپزخونه استفاده بشه؟

    • سلام دوست عزیز. تمامی دیوارپوش های تولیدی هایکا پنل جنسشون پلیمری هست که در مقایسه با انواع دیوارپوش ها خیلی مقاوم تر هستند که هم می تونید برای آشپزخونه و حتی برای سرویس بهداشتی هم استفاده بکنید. می تونید مزیت های دیوارپوش های پلیمری و مکان های مناسب استفاده رو در لینک زیر ببینید.
      https://haikapanel.com/3d-walls/

  • الناز 23 شهریور 1400 / 10:46

    سلام این دیوارپوش ها رو میتونیم با مواد شوینده پاکشون کنیم؟

    • سلام و وقت بخیر .بله دیوارپوش های تولیدی هایکا پنل هم قابل شستشو هستند و هم می تونید با مواردی مثل مایع ظرفشویی و شیشه پاک کن تمیزشون کنین.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.